Actueel

23/9

Central filling
Onze apotheek in Nieuw- en St. Joosland maakt steeds meer gebru...

Lees meer
23/9

Griepvaccinaties
In week 44 en 45 geven wij de griep- en pneumokokkenvaccinaties...

Lees meer
Archief

Klachten afhandeling

Heeft u een klacht over onze praktijk ?

Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt.

Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk.

U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren.

Dit kunt u doen door het klachtenformulier in te vullen en in te leveren. Eén van onze huisartsen neemt uw klacht dan in behandeling.

De huisarts of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Daarna geven we telefonisch of via een afspraak een reactie op uw klacht.

Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en af te ronden.

Bent u daarna nog niet tevreden? Dan kunt u altijd een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke Klachtencommissie in onze regio, waarbij de huisartsenpraktijk is aangesloten.

Indien u de klacht niet direct met onze praktijk wilt bespreken, kunt u uw klacht bij de Klachtencommissie Huisartsen indienen:

Stichting Klachtenregeling Huisartsenzorg Zuid-Nederland

Postadres: Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven
Telefoon: 040 – 212 27 80
E-mail: info@klachtenhuisarts.nl
Website: www.klachtenhuisarts.nl
Secretaris: Mevrouw mr. L. Evers, maandag t/m donderdag van 09.00 tot 17.00 uur